Prima TV a castigat barbatii de la orase pe perioada partidei amicale dintre Romania si Irlanda de Nord
30.000 de mii de români pe stadion și milioane de fani din fața micului ecran au urmărit primul meci amical al Naționalei de fotbal, condusă de Edi Iordănescu, după calificarea la Euro 2024. Partida disputată de tricolori împotriva Irlandei de Nord a plasat Prima TV, televiziunea din portofoliul Grupului Clever care a difuzat meciul în exclusivitate în România, pe intervalul meciului 21:45-23:39 pe locul 1 în rândul preferințelor bărbaților din mediul urban, 21-59. Potrivit datelor Kantar Media, postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a înregistrat 7,74 puncte de rating si o cotă de piață de 27.4 %. Pe perioada partidei de la Prima TV 1 din 4 bărbați aflați în fața micului ecran urmăreau România-Irlanda de Nord.
Amicalul cu Irlanda de Nord, primul meci de încălzire al tricolorilor din campania de pregatire de dinaintea debutului la Euro 2024, a plasat Prima TV pe pozitia secundă în topul național și urban, la distanță mică de liderul clasamentului. Potrivit datelor Kantar Media, în targetul 21-59, național, Prima TV a înregistrat 4,28 puncte de rating și o cotă de piață de 12.8%. Aproape un million de români la nivel național urmăreau, în minutul de aur (22:28), evoluția tricolorilor conduși de Nicușor Stanciu.
Și în mediul urban, pe targetul 18-54, Prima TV a ocupat poziția secundă în topul audiențelor, cu 4,7 puncte de rating și 15,7 % cotă de piață.